nu äre dags

Postat av: mao

gillar ni saltgurkan på cheeseburgarna?

frida;
vilken förnedring.. saltgurka? sockergurka elr inget nu vet du..
amanda; personligen är saltgurka ett hårt ord så nej, jag svarar nej på den där frågan..

hej jag undrar vrf ni är såååå snygga?

frida; frågan går över till den snygga. amanda!
amanda; och jag personligen svarar att frida bara är född så, tyvärr min kära men hon kan ej rå för det

kmr ni att gå om min blogg elr?

frida;
ja kisssie, det är bara en tidsfråga
amanda; snart skaru se, snart

Jag tycker att frida är lite lik mig. Är hon wb mig eller? dah

frida; hm, ja kissie i vissa sken kanske.. lucky mee he-he
amanda; asså jag tycker personligen inte att hon är lika ful som du men det är ju min sak

asså ni tror ni är snygga kolla här ska ni få se riktig skönhet :)

frida;
okej ensamlinda du har rätt, du är en riktig skönhet
amanda; jag tykcer faktiskt personligen inte att du är så fruktansvärt snygg som du påstår

hej undrar om ni brukar knulla runt?

frida; asså menar du om vi brukar stå i en ring när vi knullar? elr vadå runt hmm nja det
är nog inte ngt precis jätte vanligt.. eller vad säger du amanda?
amanda; jadu, det var allt en svårtolkad fråga. tycker du ska googla det om d u känner för det.

vrf heter er blogg sådär?

frida;
för att sanningen ska fram, vi är brudar och vi kan. easy
amanda; för att jag personligen åt just en macka

brukar ni knulla rúnt?

frida; det där har jag väll redan svarat på?
amanda; jag har en känsla av att denna fråga redan varit med en gång, har jag fel?

vrf heter er blogg sådär?

frida; hmm, vet inte skapa din egna uppfattning eller läääs svaret typ två rader upp
amanda; för jag tycker att det var fint, eller vad säger du frida?

vad gillar ni mest för mobiler?

frida; asså nokia 3310 är väll överlägsen som telefon.. men dom här är nog en dröm (kmr dock aldrig få en)

amanda; håller fullständigt med, men dom är så förbaskar dyra så om man vill ha en mobil som passar i allas plånböcker tycker jag man ska satsa¨på ingen mobil alls

varför är ni bra på allt? :]

frida; ja som sagt vissa föds med naturbegåvningar.. typ anja persson är bra på slalom och zlatan på fotboll
men vi, ja vi föddes med alla gåvor! vissa har den turen d.v.s inte du
amanda; ja personligen håller jag med, men nu menar vi inte att vara elaka utan det är bara sanningen. men givetvis så har vi några skavanker vi också. T.ex. kan jag inte peta mig i örat för mitt finger är för brett.


hoppas ni är nöjda;*

Kommentarer
Postat av: Åke

"men givetvis så har vi några skavanker vi också. T.ex. kan jag inte peta mig i örat för mitt finger är för brett"



det där måste jag nästan skriva ner på en sedel, rama in och hänga upp bredvid min carola-autograf! Länge leve humor som är rolig!



/Åke

2010-02-14 @ 12:35:08
Postat av: Harry Potter

Hej! Det var ett tag sedan nu jag har ett meddelande till er. Voldemort har tagit över hela USA! Dementorerna jobbar numera för honom och dom tar alla själar dom hittar. Ni måste hitta en ny planet att bo på, för jorden kommer snart vara utplånad! Jag skulle bara säga det :)



MVH Harry James Potter

FÖRRESTEN KOLLA MIN BLOGG ERA NOOOBS!!!!

www.harrypotterslife.blogg.se

2010-02-15 @ 10:54:43
URL: http://harrypotterslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0