you cant hide, you cant run

ville bara börja dettta inlägg med att tacka Albus Dumbledore för hans kommentar och vi ska vara på vår vakt.


sen tänker jag bara skriva upp lite snabbt några saker som är irriterade saker i mitt liv för stunden..

  • äckliga gubbar som petar näsan i bussar!
  • när hemtelefonen ringer, orkar aldrig svara.. telefonens tid är nu över
  • bussar, man får alltid ont i huvudet
  • när ljudet på datorn inte funkar(när man startar är 50-50% chans att det ska funka or not)
  • skrytisar, dom som vet bäst är bäst kan bäst.
  • tider, varför inte gå efter sina egna behov
  • skolan, fuck it
  • dryga lärare, u know who i mean! (kasta ej kängor)
  • noo uppdate på bloggen, inen av oss orkar elr har tid ta smällen men jag tkr inte ni ska sluta va                    inne på den bara för det!

 


var väll inte nå mer vad jag kunde komma på, :)


Kommentarer
Postat av: Harry Potter

Ni skall ej lyssna på Dumbledore, han försöker få er att tro att Voldemort är tillbaka! Men så är det inte. Utan det är den enorma basilisken som har återvänt från det döda. Jag har gjort en teknisk analys på min kronologiska dator. Den har en mikroskopisk filter som ser vilka varelser som rör sig omkring i Hogwart och i hela världen!



Ps. Kolla inte basilisken i ögonen, ni kan dö!



Mvh Harry James Potter

2010-01-26 @ 12:13:45
URL: http://harrypotterslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0