HAHA

vet att jag redan gjort ett inlägg med roliga historier men just när jag publicerat inlägget tidigare hittade jag en till:


     

En man försöker i flera dar få tag på sin kompis.
Till sist väljer han att ringa honom på hemtelefonen en helgmorgon.
Kompisens lille femårige son svarar i telefonen viskande:
-Hallå.
Mannen säger:
-Hej, får jag prata med din pappa?
-Det går inte, mamma och pappa håller på i sovrummet, viskar grabben.
-Då återkommer jag, säger mannan småskrattande för sej själv.
Mannen väntar i en timme och ringer upp igen. Grabben svarar på ett nytt viskande:
-Hallå.
-Får jag prata med din pappa?
-Det går inte, nu håller mamma och pappa på i badrummet, viskar grabben.
Lite småirriterat men ändå med ett leende på läpparna, väljer mannen att lägga på luren. Senare eftermiddagen, 5 timmar efter senaste samtalet, ringer mannen upp igen.
-Hallå, viskas det återigen av 5-åringen i andra änden.
Då blir mannen sur:
-Nu vill jag prata med din pappa!, säger han barskt.
-Det går inte, säger 5-åringen.
-Varför inte då? säger mannen grinigt.
-Nu håller dom på i garaget.
-Håller på med vadå?
-Letar efter mig

Kommentarer
Postat av: mmao

stå upp komiker nästa??!!

2010-03-16 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0