Dag 06 – Något folk inte känner till om mig

hm ännu en kluring men det folk kanske inte visste om mig..

jag tänkte dra något om att jag egentligen enligt mig själv är världen bitch.. men det var ju ingen nyhet. sen om att jag har riktigt dåligt självförtroende och självkänsla eller att jag är världens jäkla vinnarskalle så jag hetsar mig till döds men det var ju inte heller någon nytt. så vad folk inte känner till om mig är väl hur lätt jag snubblar över kanten och blir intresserad av en kille, har han något som jag tycker är intressant så kan jag bli helt galen.. dock ingen sida jag egentligen visar, varken för folket eller för killen. försöker spela svår och inte verka så intresserad men kan egentligen vara helt tvärtom. det är nog bara när jag vet att killen också är intresserad då jag själv börjar visa intresse.

/fridish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0