Dag 14 – Min fritid

siffran 14.. bästa siffra och ja min fritid? kul att skriva det på siffran 14.. nåväl

min fritid har för sen nu och lite mer än ett halvår tillbaks i stortsätt mest bestått av innebandy,innebandy och kompisar. nu när jag varit skadad har det gett mig tid att ta tillbaka mina kära vänner så jag fått tillbringa underbar tid med dom, behövlig tid. men jag längtar verkligen tills det jag brinner för kan komma tillbaka till mitt liv och min fritid, dvs innebandy, bortamatcher i uppsala med ett skönt gäng, junior sm hit och dit och kolla på matcher överallt, ja det är det jag brinner för. men jag älskar min fritid med världens bästa tjejer och er har jag aldrig tråkigt med. jag vet alltid vars jag har er. annars är väl shoppa något jag inte tycker illa om på fritiden, men det var längesen jag kände att jag hade ekonomi för att fara och shoppa hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0