hudik

om snart bara 8 timmar rullar vi mot hudik och innebandy festen, längtar lite smått det kommer bli sjukt roligt! vad vore bättre än att komma hem med ett guld? vi får se till att de blir så för övrigt så äre chill med resan ner där jag laddat hem över 100 nya låtar och sen en fruktsallad som fyller en hel sån här godis låda med 2 liter och en bok som ska gylla min bil resa, vi stannar till i sundsvall på ikea och käkar lunch ngt säger mig att det kommer bli pizza slice! sen drar vi vidare i två timmar till och då börjar det dra ihop sig mot match kuligt! senare blire hotell och där lär datorn och ngt inlägg komma fram så vi hörs då då jag berättar om känslan och matchen i hudik.

 /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0