less på mobilen också

Jag,amanda nordström,har en förmåga att förstöra alla prylar jag kommer kontakt med. Nu menar jag alla. Allt från kläder och cyklar till typ datorer och mobiler. Framförallt mobiler! Nu är min nuvarande mobil också sönder och fattar inte vad jag gör för fel:( har seriöst förstört 6 mobiler  inom beloppet av ca två år. Bara i somras gick två stycken sönder, höhö ops. Det som stör mig allra mest är att den nuvarande mobilen jag hade bara var tre månader gammal..

Spelade iaf match idag mot sunnanå men förlorade med 2-1.. Drygt.
Ska göra mig i ordning nu för snart bär det av till staden.
Kyss
perfekta hårfärgen!!!! vill ha den i sommar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0