snabba drag

vet inte riktigt vars vi var, men igår for jag åsnan, amanda, gurra och öhman och käkade på statiol vi prommenerade till ica köpte lite götta. prommenerade vidare till mig, såg lite hockey och bakade pinnbröd innan vi gav oss vidare till persbo för grillning med 11 mysiga personer. så jag hade en trevlig kväll och var vid persbo i cirkus 3 timmar.. mot slutet blev det lite kallt. så sen for jag och amanda hem till mig, hände en tragedi inge mer med de, sen så gjorde vi nudlar och startade filmen skruva den som beckham och somnade rätt snabbt. vi vaknar upp mamma kommer in i rummet och säger att det är 20 grader ute så vi gör frukost och slänger oss ut i solen och fikar och lyssnar på musik. sen har jag hunnit med att snacka lite med wilma och så. nu ska jag slänga mig in ii duschen och sen hoppas att middagen är på g, grillat och klyftisar.. mums!

puss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0