over and out

idag är det en sån här dag då jag bara känner för att försvinna.. jag vet inte varför men allt jag vet är att jag är trött, ont i huvudet/halsen och bara känner mig totaltdissad av verkligheten. nu ska jag rulla vidare och nu ska jag göra det på rikigt. har viktiga saker att ta tag i och det ska jag, min rehab ska jag verkligen ta tag i för denna innebandy helgt har verkligen fått mig att inse vad jag strävar efter. sporten ger mig gåshud och får mitt hjärta att dunka snabbare, yes jag är kär i sporten.. helt förkrossad att den har tagit paus från mig nu i några månader. men snart är jag på benen igen, minst ett halvår sa dom dvs i augusti beräknas jag vara klar.. om 4 månader och nu har 2 månader hunnit rinna förbi rätt så snabbt.. men jag säger bara, tidigare än så för nu ska jag ta tag i det här på riktigt. orkar inte gräva ner mig som jag är så jäkla nära på att göra, jag håller på ge upp och har ingenting som försöker hindra mig. är så less på det här, varförska det vara så svårt? aja nog med ''emo'' stilen, jag ska ikv gå och lägga mig i hopp om att inte behöva vakna nå mer, visst låter det hemkst men jag menar inte bokstavligt.. imorgon är jag en ny människa och imorgon börjar det nya. har lust att radera allt, just cant!

varför har jag blivit så besatt?

imorgon/ikväll kommer ett lite gladare inlägg som beskriver min sjuka innebandy helg, hunnit med att se sjuka grejer på dessa 4 dagar. och hunnit se grymma spelare hit och dit.. alla med ett hopp om att bli bäst, få matchens lirare, komma med i allstar, göra flest poäng osvosv.. många glada miner, ledsna, besvikna, sura,arga och chockade! ett lag vinner ett förlorar, en spelare gör flest poäng, 5 kommer med i allstar,en spelare per match får matchens lirare och alla kan bli bäst om man gör vad som krävs. snipp snapp / en less frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0