10 saker du kanske, kanske inte visste om mig

jag kör på lite wannabe amanda..



1. jag är riktigt osäker i mig själv, och självförtroendet sviker nästan alltid
2. har jag bestämt mig för något då äre så och har svårt att ändra mig.
3. jag är riktigt fördomsfull och första intrycket på mig kan göra allt
4.jag har blivit biten i asset av en hund när jag var mindre.. (klassisk)
5. jag hatar få vardagsmat serverat på matbordet
6. jag är världens sämsta förlorare och klarar inte ens se laget jag hejjar på förlora..
7. jag lider av något hets,(vet inte vad)
8. när jag är intresserad av någon blir jag typ besatt..(utan att visa de då)
9. jag är knäsvag för killar som skriver gulliga saker!
10. skulle aldrig klara en dag utan varken dator eller mobil, jordens undergång med andra ord.


märkte just att jag var riktigt dålig på komma på saker.. haha aja jag publicerar det här ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0