alla hjärtans dag!

alla hjärtans dag inleder jag detta inlägg med.. det är nästan så att man är lite ledsen över att inte ha någon att krama om lite extra idag och mysa med. trots att jag kan säga att singellivet också har sina fördelar, så jag drar med mina största kärlekar till stan och fikar ikväll. tur man har dom så man slipper  en kväll framför tvn med tröstätning av choklad iaf..

en perfekt alla hjärtansdag; antingen någon man gillar eller är tsm med bjuder en på fika.. man sitter och snackar fikar go fika och sen bara går en promenad hem till någon och startar en  film och myser lite med typ ljus och sånt. det är vad jag någon gång i livet ska uppleva har jag bestämt! något jag inte föredrar är när man första gången ska träffa någon och drar på bio.. eller har man typ snackat telefon och sånt innan så funkar ju de. men inte om man inte snackat något innan, då är bio bara pinsamt även fast man tror bio är charmigt men glöm inte dom andra 100 personerna som sitter i samma rum;)

johan; om du läser detta, tack så mycket för chokladhjärtan, älskar dig bästa låtsaspappa!:)

glad och mysig alla hjärtansdag bloggen, kommer upp med bilder ikväll! puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0