alla hjärtansdag

Haha tragiskt nog ska jag träna ikväll,shiet vilket liv jag har känner jag. Alla ligger hemma och myser med deras älskling eller fina vänner medans jag är och lirar innebandy(a)
Som sagt blev det guld på cupen,så jävla fucking asm. Måste även bara tacka mitt lag. Bland dom skönaste brudarna jag känner till. Taggar verkligen dessa tre år med er!
Har blivit kär på nytt igen. I fotboll denna gång. Förut var fotboll allt för mig, nu menar jag verkligen allt, men något hände och helt plötsligt var innebandyn det enda jag brann för. Just nu är jag otrogen mot båda sporterna,kan inte bestämma mig vad som är roligast.. Får helt enkelt köra båda sporterna då och hoppas på att någon av dom inte sviker mig. Höhö:]
Anyway önskar alla mina älsklingar en bra alla hjärtansdag,ni vet vilka ni är
kyss

great


Kommentarer
Postat av: dvd

<3

2011-02-17 @ 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0