är så besviken på börje

orkar inte att jag skrivit världens långa.. och den inte publiceras för sidan var inaktiv, segt!

men jag tänkte inte säga så mkt annat än att mitt lag hade match idag kommer hem med tre viktiga pinnar och en vinst med 15-5 (utklassning). vi kan.. fattar inte vars problemet sitter! ettt bottenlag men visst, det här var nog ändå en av doms värre förluster så vad gör vi på femte platsen? uppåt nu brudar!

tänkte att det skulle bli något inlägg per dag att se fram emot.. men behöver lite inspiration;
ska jag köra en sån här dag 1 osv? ska jag ge er en inblick till att lära känna mina galna vänner
så jag presenterar en av vildarna per dag! eller vad fan vill ni se på bloggen? nu har ni chansen
att stiga fram och få eran röst hörd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0