äventyr och med andra ord helg

kom just hem från staden, ska sova en stund nu och hoppas på att min huvudvärk vill lämna och sedan ska jag väll fräscha till mig och kanske bege mig till felicias lya, beror väll på hur huvudet ligger till.

jag hade niu uttagningar idag. Jag aggerade coach åt röda laget som inte stog som segrare.. jag fick till riktigt bra drag skott! (happy) inte kunnat skjuta dra skott så bra innan de, min linda valde att lämna klubban idag också.. rip och hoppas tomten kommer med en ny snart. jag drog till stan och käka donken mat och köpte en tröja. jag sitter nu och lyssnar på lugn musik och ska släcka lampan och sova middag. imorgon lär jag inte uppdatera så bra, kommer tillbringa dagen i stan får se om det blir någon uppdatering mer ikväll. kanske en beskrivning på någon av vildarna.



så önskar jag mitt egna fotbollsproffs lycka till, och hoppas hon skjuter mööööl åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0