brudkväll

jag älskar mina brudkvällar, som sagt en del av ''gänget'' som vi nu töntigt sagt kallar oss för samlades hos jossan. garvade och garvade och bakade. men jag som är nyttig tog en macka istället.. riktigt jobbigt att stå emot frestelsen vill jag lova. men jag klarade det, och där vill jag hylla erik min vän som hjälpte mig. ngt spec som hänt ikväll förutom att jossan planerat skid resa med en pojke vars pappa är umeås rikaste.;) så har det faktiskt inte hänt så mkt förutom att jag nu är glad efter att fått skrattta bort alla bekymmer med mina bästa.


En glaaaaa frida är alltid en glaa frida!

Kommentarer
Postat av: hemlis

hahah lillsötis.love

2011-02-23 @ 22:48:59
Postat av: Malin

hahaha sötnos fridis!<3

2011-02-23 @ 23:11:39
URL: http://fhal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0