chobreeey

åsnan drog just, vi har fikat snackat massa minnen och skrattat litegrann.. det är sjukt vad mkt galet jag och den tjejen har gjort alltså. min kväll har väll inte bestått av så mkt mer än att jag och åsnan chillade hos mig ett tag och senare drog till frida eriksson där resten av brudarna var samlade, liknade nästan en begravning när vi kom dit.. lugn musik och chill snack med lite sorgligt depp drick där också, men sanningen är att det är så jäkla skönt att antingen dra till med en dans till tex låten sillyboy (som jag frida och josssan brukar göra) eller bara lyssna på låtar från melissa horn i lagom volym och snacka ut om allt från topp till tå. som sagt jag älskar mina brudar allihop:) och jag har nu haft två roliga kvällar med mina vänner och det är sällsynt att uppnå i hörnefors.
ska nu upp imorgon och köra bråvalla häng och se lite matcher från j18 till damlaget osv. första och viktigaste matchen är kl 12 så nu blire att nutta, en till fråga först; hur smart äre att jag tog en alvedon och en morfin tablett nu för att lindra smärtan jag har? vågar jag verkligen somna.. kommer jag att vakna upp överhuvudtaget nå mer? let seee med andra ord, pusss å hej.



och huvudfrågan; hur många vare som spårade? svar; 0.. planerna ändrades;)


Kommentarer
Postat av: Wilhelmiris

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-07-27 @ 15:55:58
URL: http://wilhelmiris.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0