cuttdags

idag är det för mig dagen före dopparedan, imorgon blir jag cuttad.. halv 8 ligger jag på operationsbordet!
har bett om lugnande och allt man kan be om innan operation så jag inte psykar ihop totalt. nä det går nog bra, fick idag höra att det kommer bli tuffaRE för mig med tanke på att jag inte kan sträcka ut eller böja benet helt.. otroligt? när ska jag få någon tur? inte kom jag in på niu heller.. nu vet jag inte vad jag ska gå helt enkelt. men jag och josef ska hålla ihop, puss på den bubbben!

jag får ju inte äta något mer idag när klockan tickar till 8, så jag passar på nu kan man säga? en panpizza.. varm macka och nu ska det bakas kladdkake muffins, mer för systers skull kan man ju säga:) hittar inte fucking kortet så jag kan lägga in bilder..

igår; vi försöker hitta till musköten men är helt fel ute och vi virrar runt på västerslätt när vi ska vara och köra brevid rödäng.. aja jag antar att mähler blev arg för i kurvan tog hon då i.. och BAAM in i en snödriva i bilen sitter 4 fjortisar och skriker och skrattar ihjäl sig. memories i never forget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0