finbesök

obbola och sundsvallsbon kom på besök dvs sara och mähler, middag först var riktigt gott. wilma norrbysebon droppa också in mitt i middagen och åt litegrann. sen vila magen med en buzz turnering som jag vann rätt lätt i. och mähler med sitt citat '' jag kom på en tät 4 plats''. ja grattis mähler 4/4 det är grymt. vi drog oss tillbaka till middagsbordet med denna gång en köpt kladdkaka med nutellatäcke över, ananaspaj och kallmjölk, vi åt oss dyng mätta och har även riktigt mkt fika kvar, kom hit och ta för er? nä men vi la oss som 4 paltar i min säng snackade myste osv, försökte komma på ider vad vi skulle göra.. wilma var väll helt klart på med idéen att vi skulle ut och köra bil, och hon och sara ville verkligen testa köra själv också? men mähler var som jag i koma och föredrog sängen. efter ett tag vare dags att återigen besöka matbordet med denna gång en kortlek, chips, dipp och dricka! inte tjocka.. vi pratade och kom in på väldigt djupa ämnen hit och dit så vi nästan satt och grät ett tag där. men jag tackar mina mysiga lag kamrater som jag nu fått nära hjärtat för denna mysiga kväll som dom ansträngt sig att komma hit för att hälsa på en handdikappad jäkel, toppen brudar säger jag bara! frågan är om dom hade kommit ifall jag inte hade en hund? vem vet.. dom verkade älska hunden mkt iaf.

  
bara titta på bilderna.. jycken blev omtyckt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0