finnkampen

u19 lands den stora drömmen nog varenda innebandy tönt i min ålder önskas leva i.
jag har iaf följt finnkampen på internet där dom aktivt skriver typ allt som händer i matchen för man kan ju inte se machen på tv så.. men damerna vann iaf med 8-6 och herrarna förlorade surt med 4-6 där något ''oväntat'' hände nämligen att alexander rudd blev matchenslirare för sverige? vem kunde ana det liksom.. hehe. dålig grabb! om en kvart börjar då dam matchen som jag också ska följa aktivt på internet nu när jag inte har något annat för mig.

ikväll ska jag och brudarna ta det lugnt med en film och godis precis så det ska vara en dag efter man spårat;)
får väll se om jag uppdaterar senare, kommer nog kanske upp bilder om jag hittar laddaren till kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0