förutom emo inlägget

så vill jag säga att jag städat mitt rum hela kvällen, det luktar ljuvligt allt är skit mysigt! luktljus fin städat
och ljus tända. det enda som saknas är någon att mysa med;) kommer väll så småningom så ska snåla med doftljusen helt enkelt.

i övrigt har jag inte gjort något speciellt, jag har tittat på vampire diaries.. och tvekat hela kvällen på om jag ska baka en kk till imorgon eller ej. nu är klockan för mycket så det får bli någon macka för mig att ta med imorgon. det får duga. jag ska nu se något avsnitt till sen så blire nog sova för mig om jag ska orka ett klassrum i 3 timmar lär ha dåligt med träflisor i rumpan när jag är klar där inne. godnatt bloggen och nu är jag påväg uppåt.

Franklie – Rags To Riches klicka för att få upp på spotify, örongodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0