fridas hörna

skrev ett fint inlägg som jag tog bort! får se om jag beskriver någon annan i framtiden:)
ska väll nog bege mig ut idag orkar inte ruttna i sängen en till kväll, måste få något gjort i mitt liv
kanske ska baka en kladdkaka åt syster hon verkade klaga för att jag gjorde smet och tog till skolan och
inte en kladdkaka som jag lämna hemma.

vad händer imorgon och i helgen då?
niu uttagningar imorgon, as taggad att gå på spaningsjakt å få dreeegggla lite! fick just veta att dom har studiedag.. niiiice eller?
ska sedan på lördag se matcher hit och dit, vet inte riktigt ännu vilka matcher det blir. iaf iksuungdoms(L)
får se om jag sover i stan eller om jag far hem eller hur jag gör. ska göra mig beredd på allt iaf. på söndag så ska man antingen göra något fett vetttigt eller sega sönder. ska iallafall försöka sova hos någon kompis på lördag för då brukar man få ut något av söndagen också.

hot and not lista (tagen av hökens hörna)

HOT:

samtalsämnet bajs kan hetta till!
iksu ungdom brudarna, heta och roliga prickar
morfar som skjutsar till skolan

NOT:

monsterbenet, jobbigt att dras med
ALEXANDERS profilbild på facebook
hörnefors central skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0