fys

Höhö tar tillbaka det där om att frida inte kunde uppdatera så mycket i veckan. Hon uppdaterar då betydligt mer än mig..
Ikväll har jag haft fys och fyfaaan vad jobbigt det var. Tror det här var den jobbigaste fysen hittills. Tänk er min situation nu: Spring 15 sek i 75-80% av vad du kan. Sen får du vila 5 sek, endast 5 sek. Sen är det bara att springa igen. Der här ska du alltså göra 12 gånger sen får du vila i 1,5 minut. Kör detta 6 gånger och tala sedan om för mig om du fortfarande är vid liv? näe juste trodde väll det. Dessutom är det inte slut här,nejnej. Nu ska du istället köra en massa dryg styrka som fokuserar på hela kroppen. Jag skämtar inte när jag säger att jag höll på börja gråta när vi körde allt detta.. Kommer ju förmodligen inte kunna gå imorn.
exakt såhär stark lär jag ju vara om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0