hög på morfin

ja alla som fick ett sms av mig idag där jag började men ''hej mina kära vänner'' kan lova att jag var jävligt hög då och drogad och allt, jag satt typ och skratta. men nu är jag inte lika hög längre nu känns det inge vidare ont som fan osv.. men har redan dumpat kryckorna dom är jobbiga, ett framsteg eller? ja jag kan ju berätta lite smått jag somnade in vid 9? och vaknade runt halv 2, jag minns att jag vaknade någon gång tidigare och hade förbaskat ont och grinade men då blev jag löst drogad så jag somnade om lika snabbt som jag vaknat galet! sen har jag fått höra bra saker att allt gick lyckat och att detta kommer fixa sig. ska besöka sjukgymnast imorgon så nu är vi påväg framåt bara att börja räkna ner till min comeback på samma sätt som man räknar ner till sommarlovet.. ska kapptävla och se vem av oss som kommer till dag 0 först!




Kommentarer
Postat av: amanda

haha kände mig träffad av det där "hej mina kära vänner"

skönt att allt gick bra gumman:D

2011-02-17 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0