Jag och min säng vill älska,men min väckarklocka är jämt svartsjuk

Fridas operation verkar som tur var gått bra men antar att hon berättar om den senare.
Idag när jag var ute med mina vovvar efter skolan så var det inte bara jag som frös utan även min lilla älskling molly. Hon frös som fan och höll verkligen på att darra sönder. När jag kramade henne hårt,hårt slutade hon darra. Sötis, lillmolly höll på frysa ihjäl. Ville bara krama om henne resten av livet men det blev så pinsamt när jag såg att en tant stod och glodde på oss.
Här har ni min lilla lurviga bitch som typ den större delen av mina kompisar är rädd för... Förstår inte hur man kan vara rädd för denna skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0