josefin spårad asplund



ja ni ser ju bara, bilden säger mer än tusen ord. men denna tjej förknippar jag med vilda saker hon är verkligen aldrig lugn när det väl gäller, och hon är verkligen den tjej som står i mitten av vårat gäng hela tiden, hon kommer alltid med klockrena saker och får oss alla att vika oss dubbla eller pissa på oss. men denna tjej är även en omtänksam tjej som lyssnar och förstår hon är verkligen ett måste att ha som vän. för med hennes humor och spårade beteende har du alltid roligt, du skrattar alltid och har inte en lugn stund med henne. jag älskar denna brud till tusen och jag vet att denna brud även om hon sällan visar den sidan kan vara världens mysigaste och goa tjej med tanke på att hon alltid kör på vild style. och jag tror att om ni vill fånga denna bruds hjärta så kommer ni få slita.. för jag tror denna brud är på framsidan på mångas telefoner, du är toppen och för mig är du spårad och om det inte vore för dig så skulle inte jag spåra så mycket heller ditt cp, ;)


NU TALAR VI BLONDIN! 


Kommentarer
Postat av: frida

fina jossie.

2011-02-23 @ 09:49:14
Postat av: J

ALLTSÅ LOVE

2011-02-23 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0