mad world

frågan är ju om jag kommer kunna somna ikv? smärtan kommer ligga där hela natten. kanske lite sånt här medel som jag sövdes med skulle sitta fint, då skulle man ju somna av en blinkning till och med.

Amanda skriver om sin hund i förra inlägget.. ville bara påpeka att hunden är inte oskyldig, visst på utsidan men har en galen insida. har alltid varit rädd för den enda sen hon morra och bet mig första gången! så amanda när du läser detta så ska du inte sprida ut falska saker alla bör få veta sanningen om det monstret!

ätit två mackor och en filtallrik idag, kanske inte behöver bli tjock ändå? håller jag mig till denna diet så kanske detta slutar bra ändå;)

SNILLET!  på den tiden då jag inte gick på spec matte eller hade botox;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0