på topp

humöret på topp, taggen på topp..


jag har just kommit hem från en riktig rolig kväll, först gick jag på stan med wibron och wilms där dom shoppade lite och jag körde på loookaround ist, nää sen beställde jag fetaste friterade kycklingen och ris med sötsur från eurasia och käkade den hos sara. jag for sen med alle och bjugg och kollade rig-övik. målrik match men en besvikelse av rig skulle man väll kunna säga. jag drog tillbaka till hörnefors och drog ut till några vänner och okända där jag tillbringade resten av kvällen, mkt garv, spårade människor, skön musik och några snefyllor. nu ska jag sätta på dear john och sedan slummra och hoppas att morgondagen blir lika rolig!


vadå skulle man kunna tro att vi har likadana tröjor?





och avslutar med en bild från när vi var hos robertsssssson
med kära eerik och jossssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0