positiv nu

har just skänkt allt mitt godis jag fått till syster.. har tagit fram en loka från kylen och satt mig i fotöljen! nu kör vi, nyttighetsdeal med mähler är inget skämt nu äre på riktigt. min mage sattsar på att bli dalmatin varje spruta ger mig ett blåmärke och eftersom jag får en spruta per dag på ett nytt ställe på magen så är den nu prickig och fin.. fast. fick veta att jag kan tjäna riktigt bra med stålar på ärret som kommer framstå på mitt ben.. king med cash! och fick veta om jag höll mig hemma ist för drog iväg och shoppa i veckan skulle mamma försöka hitta 3 fina tröjor åt mig när hon är i stockholm. positivt var ordet.. ska tydlligen också börja köra rehaben med min syster nu i veckan, kanske lyckas jag till och med kunna övningarna bättre än den smidiga jäveln ;) återstår att se!

on my way to the top!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0