varma mackor

sditter och fikar varma mackor och oboy och lyssnar på skön musik. ska snart tvätta håret och börja fixa mig inför kvällens äventyr. ska ta bussen in för att sen jag wilma, mähler och sara ska far och se derby match med våra fiendelag rig och dalen. nädå men jag tror nog att rig står som segrare där, sen så ska vi ju såklart shoppa hämtmat på donken innan vi far dit, ktjockisar!

det var väll mina planer som de och nu ska jag skriva tre roliga saker att veta.
känslan som kommer när någon du vill ska smsa faktiskt smsar dig!
alexander rönnlund är ingen man ska disskutera med helt klart.. han är vild och ordet ge upp existerar inte!
imorgon ska jag in och kolla så mitt knä klarar av operation på torsdag, kolla om de finns sår osv. 

aja jag återkommer ikv. ska fixa in bilderna från igår då också puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0