vars finns hoppet?

jag bara ligger och svetttar ner min säng i hopp om att mitt knä ska bli bra.. att jag ska kunna gå på det, springa, spela innebandy.. men när ska jag inse att bara jag själv kan fixa det här? fyfan.. jag känner inte motivation längre.. jag faller snart ihop och inte tack vare att jag inte kan stå på benen utan tack vare att jag är så jävla svag. inget vill gå min väg längre.. när äre dags att vända och ta tag i min rehab och börja se positivt på livet? för jag vet inte själv.. börjar bli så less! jag vet att allt hänger på mig själv.. men vars ska jag hänga då?

med tanke på all tid jag har så borde jag ju kunna uppdatera bättre också.. men inte ens det klarar jag av. emoemocuttcutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0