10 saker du förhoppningsvis inte visste om moi

* det värsta jag vet är respektlösa människor
* jag hatar insekter och hår i maten mer än allt annat
* jag har skrivit dagbok sen jag var typ sju år
* har galet lätt för att börja gilla eller bli intresserad av folk men nästan omöjligt att bli kär
* jag är helt beroende av allt sött som jag kan komma åt
* älskar mat
* jag är en äkta mobilmisshandlare
* jag fick välja mellan en moppe eller språkresa till england,jag valde språkresan. Kan inte bestämma mig om det var smart eller inte
* jag älskar mina vänner
* bajs är ett fint ord

Kommentarer
Postat av: älskadedoris

med tanke på att du är sämst på köra moppe tror jag du gjorde rätt ;)

2011-01-30 @ 22:51:36
Postat av: glinfan

fyfan din feta flodhäst, tycker du att du är smart när du går på språkresor? FLODHÄST

2011-08-31 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0