at my place right now

Måste bara börja med att säga att jag fan inte har tur i snake som frida nämde i inlägget nedan,nejnej det är endast skicklighet mina vänner. Endast skicklighet! Imorn ska jag sätta den där frida lundberg på plats, då jävlar. Om någon intresserad och inte visste det så brukar jag och frida ha en daglig fight mitt på skolgården varje dag och gissa vem som alltid vinner? (JAAG GIVETVIS)
Förövrigt fick jag veta att jag höll min innebandyklubba heeeelt fel ikväll. Jag har lixom kört så sen jag använde blöja och det är nu jag får veta att jag håller den fel? det kan vara anledningen till att jag skjuter som en 7-åring.
Nu ska jag ha mysigt här

kkiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0