hälsning

nu äre så att vi hade höken som dommare i skol dm.. sen vare ju så att han dömde lite knasigt ibland lite men vi stöttade han så långt det gick.. men det kommer ju en gräns? och den gränsen gick när folk på läktaren började skratta och kasta grejer på han den stackaren..  så därför ville jag bara hälsa att höken dissar skol dm.
hökens hörna:
NOT HOT
1. Skol-DM.

http://www.folkbladet.nu/225104/2011/01/14/hokens-horna-ar-tillbaka - där kan du läsa det själv;)

över till nästa


detta spel, det spel som jag är klar mästare i.. och mia som tror är väll ingenting jämfört med nybörjaren amanda turarn nordström, tror jag ska ta tag i en turnering snarast där det gäller!
inbjudna spelare;
mia höglund, amanda eriksson, wilma hortell, amanda åström och amanda turarn nordström.
tid och plats återkommer jag med.. men detta är alltså inbjudan till festen. lets battle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0