ibland är det okej

okej att skriva emo inlägg de vill säga.. amanda är nu hemma och hon verkar ha haft det gott iaf och nu hoppas vi på attt bilder kommer upp i sinom tid! ja min dag idag.. segaste jag någonsin varit med om jag och alle har hunnit fatta en hel del saker under denna dag.. bland annat hur dryga personer som befinner sig på våran skola.. och hur mkt vi taggar att börja gymnasiet med nya ansikten och nya äventyr, trodde det aldrig. har även förstört en till ring... cutt. mår inge bra men jag får ta fram limmet igen och limma ihop mina älsklingar och vara försiktigare i framtiden. just nu sitter jag och lyssnar på musik, welcome home, son.. som kommer från fridas spellista tack så mkt. ska sova tidigt ikväll är helt slut och hoppas på att det blir träningsmatch mellan rig - iksu imorgon som jag ska kika på, vi hörs kanske nå mer ikväll eller imorgon.


wääääääääääääääääääääääääääääääääääääh


faceloook d.v.s utan smink idag också.. sköööööööööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0