långhelg?

var som sagt på två slappa lektioner idag, en sov jag på och den andra jobbade jag på så vi kan kalla det för en lektion till och med. sen for jag mot stan till ortopeden där jag fick höra hur läget låg till, visste ju i stor sätt redan. men fick veta att min operation skulle vara akutoperation för att se om man kan rädda menisken. fick veta att det är därför jag inte kan räta ut benet riktigt för att menisken tar som i eller vad man ska säga. så nu har jag några lösningar på saker. men jag är grymt glad att jag får snabb operation som han nu säger med tanke på att jag just fick höra att en i min kompis lag inte fått operera ännu och skadade sig i början av säsongen.. så lite flyt har man ju:) är riktigt glad över de, känns som han verkar veta hur mycket jag vill det här!

min kväll ser ut som följande, göra lite käk nu och sen kanske se något avsnitt av vampire diaries som jag började se igår och kanske dra till pappa, beror på hans humör.. imorgon ska jag sova, sova och sova.


juste man kanske borde börja bestämma sig på vad man ska söka? börjar ju närma sig.. och imorgon börjar sökningsdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0