moi

läste just det överdrivet gulliga min kära vän skrivit om mig:) blir så glad i hela kroppen, detta lär göra min vecka, min månad, mitt år! men det finns nog en hel del dåliga saker som ja jag vetinte.. amanda inte vågade ta upp kanske;)

mitt humör.. kan ju svikta lite grann! gör dig mig sur på en sån här dag så kan jag ha svårt att släppa det, iaf om jag tänker tillbaka på mig själv i 5-7an kanske. nu har jag väll lärt mig att sura inte leder någon vart (försöker iaf) sen är jag nog en av dom mest avundsjuka i världen.. jag tkr inte om min egna utsida.. och blir därför alltid så jäkla avis på nu tex amanda för att hon är så snygg;) sen så har ju jag som alla andra dåliga dagar och bra dagar. försöker mitt bästa, men som amanda skriver så har jag faktiskt en hel del bra vänner som jag alla älskar otroligt mkt och jag verkligen älskar att lära känna nya ansikten. har städat upp och packat upp sista lådorna till mitt rum fått upp en fin hylla och gjort det jätte fint på rummet. bilder kommer upp om jag hittar sladd så att säga. har nu gäster så ska gå och fika med dom nu så hörs vi lite senare om inte så imorgon med nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0