trevlig helg

uppdaterade inte igårkväll eller imorse så jag berättar lite kort och smått nu.. eller som wilma säger, fan vad långa inlägg ni skriver! så ser vad jag får till nu.

igår så var jag väll i skolan som vanligt och taggade upp som satan inför kvällens match mellan rig och ersboda där ersboda gör första målet och jag som hejjar på rig tror att detta kan bli svårt. men dom visar motsatsen och vinner med 8-5. gick mindre bra för älsklingslaget igår ist.. nog om det.

helgen verkar se rätt simpel ut, mina älsklingar d.v.s iksu ungdom drar iväg på bortamatch i uppsala där dom möter sten sture. hoppas verkligen dom tar detta, det behövs verkligen nu! vi kan inte tappa mer poäng nu brudar. så jag ska iallafall följa matchen aktivt på internet, imorgon ska jag nog till stan och kika eller det beror väll på om jag ska vara med någon där annars stannar jag nog i hörnefors och sparar pengar till min iphone jag ska köpa, yesyes. aja det jag ville med detta inlägg var att önska er alla en trevlig helg för så mkt update blire nog inte. amanda drar till finland vi får se om hon skriver ngt om de under dagen, om inte så vet ni vars hon är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0