happy birthday

Ikväll har några vänner varit hos mig och fikat,det var trevligttrevligt! Vi spelade lite kubb, snackade och sådär. Bild 1 är vad jag fick av dom (+ en highlighter).
Klagar inte heller på vad jag fick av mina kära päron. Det mesta var lite grejs till england,satan i gatan,jag åker lixom om lite mindre än tre veckor nu!
Strax hade tänkt starta en film och sova. Kan ju säga att se en skräckfilm och sedan behöva sova i en källare, i ett kolsvart rum och desstuom ensam hemma, inte är en hitt mina vänner. Nej det är ingen hit.. Mina vovvsar är inte ens hemma! Dock finns ju rebecca men hon är helt okontaktbar då hon sover. Fml kommer inte få en blund inatt:(
På återseende,om jag överlever denna fasansfyllda natt vill säga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0