Strapatsen

Satan vilken värme! När man inte kan gå ut på bron utan att bränna fötterna, då är det fan värme alltså. Rykten säger att Umeå och Luleå skulle vara dom två varmaste dagarna i hela Sverige idag, och dom rykterna stämmer nog gott och väl. Jag är nöjd iallafall!

Har precis packat upp min typ 300 kilos väska från strapatsen. Den var inte så rolig att ha på ryggen kan jag lova. Att vandra i skogen ca 1 mil med denna tunga väska, i denna värme, kan vara det värsta jag har gjort i mitt liv. Verkligen hur långtråkigt och drygt som helst! Annars var strapatsen kul. Det var skitkul att paddla kanot tillbaka, även fast jag lär ha en del träningsverk i armarna imorgon.
Kan även stolt checka av årets första tältning och årets första dopp efter dom här dagarna.







Förresten: JAG HATAR MYGG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0