bugg

min dator verkar klart sugen på alla bugg lappar som står överallt på skolan om man vill vara med på ngn buggkurs. för min jäkla dator har redan börjat bugga.

skrev häromdagen om inte igår att jag ba; yeees datorn har slutat dampa och nu kan jag lägga in bilder tjalalal osv och sen dog datorn ihop, blev riktigt less så när jag startade om datorn orkade jag ej skriva om.

jag har just kör en powernap i cirkus 2 timmar och ska snart ut på resande fot bort till wilmas kvarter dvs på andra sidan hörnefors.. drygt! lite snack och planering och mer skitsnack osvosv, tror det kan roa mig ikväll.

imorgon äre viktigt, imorgon äre derby och avgörande kvartsfinalen mellan iksu-dalen be there.. iksu vinner detta det är redan bestämt.. spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0