Dag 02 – Mina föräldrar

min pappa

jag älskar min pappa, han ställer alltid upp och finns för en och vill alltid ens bästa.. han har världens skönaste humor och säger alltid klockrena saker, sen finns det även en stor del av han och mig som inte går ihop och ofta skapar konflikter.. men du är endå världens bästa pappa och skulle aldrig vilja byta bort dig även om vi inte kommer så bra överens. vi har i stort sätt samma intressen när det gäller sport och sånt och kan därför  sitta och prata om alla möjliga sporter i evigheter bara diskutera och brinner vi för ngt så finns det inget som stoppar oss. du är miin pepper du är han som berättar för mig när jag tänker på fel sätt och försöker få mig i rätt tanke banor för att det ska gå lättare. du har världens intresse för bilar och båtar och djur det älskar du otroligt mkt, förstår inte hur du kan gilla hera så mkt som du gör. hästar och travet och sånt som alla och dom flesta vet var/är nog ett stort intresse hos denna farsgubbe.. det brukar vara ett vanligt citat förr ''jag såg din pappa på kiosken och kolla travet idag'' men temprament ja det har där här gubben och här snackar vi om att man aldrig kan ha fel.. men älskar dig mest ändå:)

jag och papps

min mamma

här snackar vi om mamma cat som många tycker är så frän och cool.. både jag och jenny har hört våra kompisar säga att hon är fan lätt den coolaste/skönaste mamman osv..enlig oss pinsamm.. då menar jag såklart att hon alltid i stort sätt visar och säger vad hon tycker om folk, hon skiter fullständigt i vad folk tycker om henne eftersom att enligt hon själv så finns det ingen bättre än hon.. ja vi snackar hybris på kvinnan. men vi snackar även om min underbara mamma som man verkligen kan säga allt till, ingeting låter konstigt i hennes öron och även hon när hon är på bra humör kan vara jäkligt rolig men det är ju så sällan så nu framstår hon som familjens torris;) (puss mamma) hon har väll inga större intressen än att ligga och softa i soffan men en godis påse framför tv eller sköta hennes jäkla farm på farmville som hon nu haft i över ett år och inte lessnat på. hon brukar väll hänga på min innebandy men det vet jag inte om det är så stort intresse för henne eller om hon bara göre för att vara snäll, hehe! jag älskar min mami mest och hon kommer alltid vara bäst.


mammsen

älskade extra pappa

vill inte glömma johan älskade extra pappa, som är super snäll och omöjligt kan bli arg någon gång även fast man förtjänar lite skrik på en. är verkligen tacksam att ha dig i min familj och du är toppen. förutom att du hejjar på luleå ist för saik som sagt. men du lär ju ändra den åsikten efter att dom åkt ur. hehe


johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0