datasalen

varför göra engelska när jag kan skriva på denna goding.. klockrent val!

amanda är tillbaka i skolan, haltandes tar hon sig runt på skolan till och med jag går bättre än henne. när jag insåg att jag till och med kan springa.. normalt som onomalt så blev jag brutalt lycklig. (jag skiter i dom onda kommentarerna) nu kan det fan inte vara länge kvar tills jag ska köttta sönder. har ett x antal gånger försökt ta mig till gymmet för att cykla lite under denna skoldag men varenda gång har nyckeln varit borta.. några snorungar har stängt dörren så det varit låst osv.. så jag funderar på gå dit igen om ett nytt tappert försök att få trampa lite som jag är så grymt taggad på.

hissningar;

50% av min klass är ungefär lika smarta. iaf på nationella provet(fel eller icket fel) vi gjorde de tsm
jag kan nu gå nerför trappen normalt. började bli less på att skutta
sitter nu och skriver på bloggen ist för engelskan. enligt mig både smartare och roligare.
ska skjuta sönder bråvalla ikväll. nytt blad.. ny linda vad mer ska jag skriva?
gått ner något kilo istället för upp. trodde fettet bara skulle välla men nu tappar jag både kilon och muskler.
16 mars.. dvs 21 snart. = barnbidrag=pengar=nya grejer (finnmedel, ska köpa hem en hel butik)
solen skiner.. våren är så sugen och det känner vi allihopa, vi välkomnar glatt!

dissningar;

idioter.
krävs ingen förklaring
dissare. uppenbart.. vem vill bli dissad liksom?
snön. vad gör den här? onödigt skit
skola.
ib säsongen över.
vad gör man nu då? nä nu taggar vi med sommarträningar och rehab inför nästa säsong. 

det var väll allt jag kunde komma med för stunden. nationellaprov i fysik? vad tänkte dom med.. sugen på ge hela sverige ig eller? aja vi hörs ikväll efter en råpluggad tyska kväll och ett söndeskjutet bråvalla.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0