datorn är inget intresse på ett lov

iaf inte på dagar och kvällar, eller jo jag har typ inte gjort så mkt annat. men jag har försökt att ta vara på detta lov och inte bara sitta hemma och slöa.. och fick jag själv säga så kan jag nog säga att slöa äre minsta jag gjort.

gårdagen och dagen i kortadrag då.
igår klev jag upp gjorde inte så mkt av min dag, såg big mommas house och sen så duscha jag och fixade mig för att sen dra till umeå och vidare till röbäck, där dett blev en heldel galna grejer och knappt sen blund alls. med tanke på golvet jag sov på så äre inte så konstigt att jag inte fått sova.. så zombie idag kliver vi upp jag wilma och frida drar till bussen som ska gå 13.07 så att det blev perfekt när bussen till skogen går 13.38.. men bussjäveln  dyker inte upp fören 13.25 och vi känner inget hopp om att hinna med den, när vi anländer till vasagatan så ser vi den rulla förbi, segt! sen så kom vi på att om vi hoppat av på teg så hade vi ju kunnat kliva på där. men hur fungerar hjärnan när man knappt sovit ngt? vi slår oss ner på tre kronor fettar lite kyckling och pizza. tar 15 bussen hem och är hemma ungefär kvart i 4 och ska duscha och fixa mig för att sen halv 5 åka in till stan igen? vi jobbar på iksu elit matchen och jag och nico fick stå för boll försäljningen.. matchen sluta 4-2 borde blivit tydligare siffror tkr jag. aja är så jäkla trött nu så nu ska jag göra min rehab och sen ska jag slockna totalt. pusss


jag hatar inte den där posen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0