im yours take me

andra avenyn är ett sjukt program vill jag säga, sjukt bra!

kan typ gå normalt nu.. efter att jag körde rehaben ikv så sen när jag skulle gå till köket gick jag helt normalt, jag kollade i en spegel och gick och det såg normalt ut till och med. Säger bara de, snart äre bye bye kryckor. jag blir så glad, jag klarade av att spänna lårmuskeln om och om igen också ikv.. lycklig chey! så nu känner jag framstegen och det kommer bara fortsätta att komma tills jag väl kan börja springa igen det har jag bestämt, gud så jag taggar jag vet att det är några månader kvar.. men jag är ändå sjukt laddad och taggad.

sliiiten chey efter en träning.. det är här jag vill vara dock med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0