morning

Läns gick verkligen allt annat än bra. Det gjorde ont när jag sprang på foten och min kondis sög,orkade ingenting. Tror på riktigt inte att jag går vidare till dommarcupen som är nästa steg.. Hoppas stenhårt på att jag gör det men tror inte det. Kul var det iaf! Väldigt kul.
Gårkvällen var också kul. Vi började äta gomiddag på bråvalla och summerade säsongen och så. Sen drog vi till loppan ett tag innan vi begav oss till fest på idrottshuset. Där hade även herrlaget avslutning.
sköna länstränare bjöd på pizza som uppladdning inför match....
...och tårta.
runt bordet igår (ser dock ut som en kyrkoogård)
sen stekte jag och mia på idrottshuset!

Ska plugga första världskriget nu. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0