skönt

vi slutade kvart över 1 idag vilket var riktigt skönt, så nu sitter jag bara hemma ska köra lite rehab se lite film och sen får jag se vad jag hittar på ikväll. fick va med om värsta skrällen idag när ulrika delar in paret till muntliga nationella och hon sätter ihop alla tjej och tjej, kille och kille förutom jag och martin som ska vara tsm? hur ska detta gå.. som om inte alla i klassen vet att jag och martin är dom som bråkar mest! haha aja det blir kul och se vilken disskusion vi kan dra igång. jag har väll inte så mkt mer att säga så jag tänkte dra några hiss and diss!

hissat;
imorgon försvinner stygnen
på fredag får alla på skolan semlor
min rehab gör framsteg på framsteg
det blir lov på fredag
jag ska ha en riktigt rolig vecka

dissat;
att jag inte får spela innebandy
att jag har mer ont i knät nu
ligger efter så mkt i skolan
att det finns folk som är så otroligt tröga
att du inte förstår..

''
inga dumma frågor, inga dumma svar''

/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0