victoria secret & big brother

sitter med näsan upptryckt i engelska inlämningsuppgift där man ska skriva inom ngt ämne i usa och jag valde victoria secret så nu håller jag på kriga med de. uppgiften ska in imorgon så bäst jag gör klart den nu.

har valt att läsa om twilightböckerna en gång till, så grymt bra böcker och filmer.. lär ju bli helt insatt i de nu. Blir helt klart något som kommer roa mig på bilresan till hudik och hem från hudik i helgen. jag har börjat ladda hem låtar inför hudik nu så har kanske 300 sköna nya/gamla låtar på mobilen som kommer få tiden att rinna och kommer även ha en stor fet fruktsallad som blir fredagensprojekt för mig och stenvall att skapa.

idag har jag bara haft en helt normal hängig dag i skolan men har upplevt roligaste skol if mötet detta år iaf, good to know? yes its good to know. sen kommit hem och kört lite rehab, käkat lite middag och sedan sovit i två timmar för att vakna och allt är mörkt och må piss och känna huvudvärk och vara ensam. min syster har varit på körkurs och alltid idag och kom nyss hem så nu är jag inte helt alone längre, skönt de iallafall. ska inte sova på dagarna.. för kommer inte kunna somna inatt känner jag.

återgå till arbetet, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0