OMFG

Hela dagen har folk gått runt och skrämt upp mig med att jorden inte kommer att gå under 2012 utan att det kommer hända NU. Detta liv,detta år,denna vecka!! Först var jag lite skeptiskt men efter att ha sett den här videon är jag fan rädd. Jorden sägs alltså att gå under nu på lördag kl.18.00. Jag vet inte vad jag ska tro. Att mayaindianernas kalender tar slut 2012 är förmodligen sant och att det kommer ske något då, är förmodligen också sant. Men att jorden kommer gå under om bara tre dagar känns faktiskt mytt. Lite komiskt är det också då mannen i intervjun säger att jordbävningen kommer "att öppna upp alla gravar, och kropparna kommer att förhärligas till andliga varelser och komma till himlen." Jag hade då tänkt att leva hela kulturnatta ut, så jag hoppas det är mytt!


look and learn:
http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-nu-pa-lordag
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0