frågor jag ställer mig själv hela tiden

kommer jag någonsin kunna bli lika bra som jag var påväg att bli? kommer det göra ont? kommer det lyckas? kommer jag ha viljan? kommer jag våga? hur kunde något så mesigt bli så stort? varför jag? varför kan jag inte böja eller sträcka ut knät som vanligt? varför känner jag ingeting? varför tar det så lång tid? finns det ingen annan utväg?

ständigt rullande frågor i huvudet som tynger min vardag på alla värsta sätt..

ikväll så tillbringade jag kvällen med älsklings amandaåwilma vi gjorde kk och såg stylisterna som var så bra som amanda sagt:) sen så nu har jag läst något häfte om före- under- och efter operation. och ett ''schema'' för hur det brukar ta för att komma tillbaka, och när man kan börja göra ditt och datt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0