amanda nordström

tänkte att jag skulle göra en beskrivning av min vän så ni vet hur denna underbara tjej fungerar!

amanda nordström, en framförallt alltid glad tjej! en underbart snäll tjej som med sitt utseende får alla pojkar att smälta och med sin svår fångade personlighet gör dom helt galna och sugna på denna lillaprupp. hon är väll inte vad man skulle kunna säga världens smartaste, och jag och wilma har kommit fram till att det är ju trotsallt något fel i huvudet på henne?;) (inge illa menat) bara amandra förstår vad vi menar. men vi fortsätter fundera över det. hon är en tjej som verkligen inte behöver alkohol för att våga bjuda på sig själv och hon är verkligen en vän för alla, hon lyssnar när du behöver någon att prata med, hon skrattar när du säget något roligt och hon är verkligen en kompis man alltid har något att göra med. jag älskar denna brud och dom flesta som läser vet vad jag menar. amanda är verkligen en underbar person in och ut. hon är grym på sporter och är de som vi brukar kalla brunker, hon har kanske inte det rappaste skottet eller mest överlägsna tekniken men hon sliter som jag inte sett någon annan göra och hon förlorar inte en närkamp (bara mot mig men hihi) och nu tror jag hon kommer få igång ruggigt skott när hon vet hur man håller klubban rätt.  det var väll kortfattat denna tjej som nästan aldrig blir arg eller sur.. men även hon har gränser så testa henne inte;)<3


Kommentarer
Postat av: amanda

du är bäst finaste!

älskar dig

2011-01-25 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0